Quan la moda Mata!
Cada vegada més fàbriques fan servir substàncies nocives per a fabricar les seves peces tèxtils. No hi ha dubte que no veureu l’armari de la mateixa forma després de llegir això …
Cada vegada més fàbriques fan servir substàncies nocives per a fabricar les seves peces tèxtils. No hi ha dubte que no veureu l’armari de la mateixa forma després de llegir això …
Sabíeu que moltes de les grans marques han inserit en el seu logo uns missatges amagats? ¿Que molts anuncis o dibuixos animats per a nens porten missatges subliminals relacionats amb sexe o religió? Aquest article ens ensenya com les més grans marques fan servir l’espai negatiu del seu logo per comunicar un missatge subliminal.
indispensable per a una promoció! Sabíeu que abans que s’inventés el globus de goma al segle 19, usaven bufetes seques d’animals? A partir d’aquest moment, es va començar a fabricar en sèrie en els anys 1930. Esbrinem com es fabriquen els globus des de l’extracció del Làtex de l’arbre de cautxú …
Chanel ho va fer. Louis Vuitton ho va intentar. Betsey Johnson ha seguit el moviment i ara, Beyonce també llança la seva pròpia gamma de Tatuatges temporals per al cos.
Segur que heu sentit a parlar de les Silly bandz, les Polseres boges!
Des de Maig 2010, les polseres Silly bandz s’han convertit en un fenomen l’èxit amb els joves és sense precedent!
Tots saben que els nens adoren dibuixar i pintar. Aquesta activitat és la més accessible, més entretinguda i més estimada per als nens.
És una activitat boníssima ja que els ajuda a desenvolupar la motricitat fina, a més dels músculs de les mans i dels dits.
“Teniu un esdeveniment que s’aproxima? Una fira? Esteu buscant un obsequi original? Aquí us presentem un producte dels més innovador, mai vist, i molt funky per als seus clients …
Aquesta temporada, totes les dones aniran amb els seus Sabatilles Chinelas.
De quina manera s’obtenen els millors resultats d’una campanya promocional?
Aquesta és la pregunta que es fan tots els publicistes i creatius. Per on començar i què és el que estàs buscant?
Hem seleccionat 3 tendències essencials a l’hora de comprar un regal o article promocional.
Seguir les tendències de manera apropiada.
El meu primer consell: No s’ha de ignorar una moda o tendència pel que fa a triar un regal promocional. Què també és vàlid per a les marques convencionals. comprar cada any la mateixa Ploma Waterman gravada podria eventualment jugar a la teva contra.
Es limita el màrqueting promocional a incrementar les vendes de manera puntual i termini curt?
Seria sense tenir en compte els objectius reals que la majoria dels clients quan es dirigeixen a les agències de comunicació: fidelitzar els clients, eliminar frens relacionats a l’ús del producte, crear proximitat i sentiment de pertinença …
El blog pretén promocionar l’objecte publicitari, el gadget imprès. Per fer-ho, professionals d’arreu del món contribueixen regularment publicant articles sobre nous productes, tendències en el mercat d’articles promocionals.