els nostres articles

Notícies

Quan la moda Mata!

Cada vegada més fàbriques fan servir substàncies nocives per a fabricar les seves peces tèxtils. No hi ha dubte que no veureu l’armari de la mateixa forma després de llegir això …

Read More »
Notícies

Missatges subliminals

Sabíeu que moltes de les grans marques han inserit en el seu logo uns missatges amagats? ¿Que molts anuncis o dibuixos animats per a nens porten missatges subliminals relacionats amb sexe o religió? Aquest article ens ensenya com les més grans marques fan servir l’espai negatiu del seu logo per comunicar un missatge subliminal.

Read More »
Notícies

Globus Publicitari

indispensable per a una promoció! Sabíeu que abans que s’inventés el globus de goma al segle 19, usaven bufetes seques d’animals? A partir d’aquest moment, es va començar a fabricar en sèrie en els anys 1930. Esbrinem com es fabriquen els globus des de l’extracció del Làtex de l’arbre de cautxú …

Read More »

El Fenomen Silly bandz

Segur que heu sentit a parlar de les Silly bandz, les Polseres boges!

Des de Maig 2010, les polseres Silly bandz s’han convertit en un fenomen l’èxit amb els joves és sense precedent!

Read More »
Notícies

Bibuixos o Joguines?

Tots saben que els nens adoren dibuixar i pintar. Aquesta activitat és la més accessible, més entretinguda i més estimada per als nens.
És una activitat boníssima ja que els ajuda a desenvolupar la motricitat fina, a més dels músculs de les mans i dels dits.

Read More »

3 tendències del mercat promocional que hauria de seguir

De quina manera s’obtenen els millors resultats d’una campanya promocional?
Aquesta és la pregunta que es fan tots els publicistes i creatius. Per on començar i què és el que estàs buscant?
Hem seleccionat 3 tendències essencials a l’hora de comprar un regal o article promocional.

Seguir les tendències de manera apropiada.
El meu primer consell: No s’ha de ignorar una moda o tendència pel que fa a triar un regal promocional. Què també és vàlid per a les marques convencionals. comprar cada any la mateixa Ploma Waterman gravada podria eventualment jugar a la teva contra.

Read More »

Del Màrqueting promocional al Màrqueting Relacional

Es limita el màrqueting promocional a incrementar les vendes de manera puntual i termini curt?

Seria sense tenir en compte els objectius reals que la majoria dels clients quan es dirigeixen a les agències de comunicació: fidelitzar els clients, eliminar frens relacionats a l’ús del producte, crear proximitat i sentiment de pertinença …

Read More »